16 oktober, fredag

Igår ringde dagis & sa att Valle fått en innebandyklubba vid ögat & jag skulle komma & avgöra om det behövdes sy. Han var också ledsen så jag åkte tidigare från jobbet, efter 3 typ.

Det var inte alls farligt sår vad jag tyckte så vi åkte hem. 
Sen åkte vi & lämnade Filippa på gymnastiken & sen vidare in till Bauhaus & köpte mer Sten.

När vi kom hem blev det kvällsmackor & lite film.

Imorse såg jag så Mycket fram mot sovmorgon efter 7 dagars uppstigning vid 4.30.
Men Valle & jag vaknade 5.30... alla var vakna utom
Daniel vara väckarklocka bada ringde & ringde haha.

En lugn härlig morgon Innan vi körde Filippa till skolan.
Sen tog Valle & jag en promenad & sen vek jag tvätt & möblerade om i Valles rum.

Efter lunchen åkte vi in till Mio & hämtade ut Valles nya sänggavel.
Vid 2 hämtade vi Filippa & sen åkte pyjamasen på.

Barnen lekte med Olivia & jag låg
På soffan, så skööööönt.
När Daniel kom hem fikade vi & tog det lugnt innnan han åkte på match.

Sen har vi haft myskväll & nu tänkte jag sova.
När Daniel inte är hemma helger lägger jag alltid barnen i våra sängar.
Älskar att sova med dom.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0