14 november, lördag

Imorse åkte Daniel & barnen vid 10. 
Filippa skulle på dans & Valle skulle äntligen på sin hockey igen. Som han längtat.
Det har känts orättvist när han inte fått gå på sin hockey men Filippa på sin dans & gymnastik.

Mamma fick hjälpa till att hämta Filippa då jag ska hålla mig hemma.

Så jag har varit ensam hela dagen, från tio på morgonen till tio på kvällen.
Jag har gått en promenad & sen åt jag lunch & kollade serier en stund .

Sen, sen satte jag på jul-listan på hög volym & började julpynta.
Alltså lyckoruset. Såg mig själv gå runt här & fixa & dona & jag kände mig så så lycklig.

Jag väntade med pyntet i barnens små granar, dom gör vi tillsammans imorn.

Jag var klar vid 2 & då kastade jag mig i soffan & sen låg jag där tills nu, 23...

Men jag har haft det mysigt & skönt men ska erkänna att vid 7 tiden kollade jag bara bilder på barnen & oss & kände att jag ville dom skulle komma hem.

Jag har ju också världens finaste granne som köpte med glass till mig & levererade.

Så 2 julfilmer & Contagion Såg jag, har sett den förr men nu var det läskigt att se då det är i princip den upp & ned vända värld vi lever i nu med Corona.

Daniel & barnen var hemma efter 9 & då kollade vi fotbol, barnen sov.

Jag kollar vidare på serier i soffan nu.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0