1 november, söndag

Igår efter jobbet när jag kom hem så
Kom familjen Inga hit, våra grannar.
Jag köpte med musslor & dom tillagade dom & tog med vin, hur bra?!?

Super gott & sen blev det spökjakt, så kul & läskigt! Barnen tyckte om det men var även livrädda mellanåt.

Idag jobbade jag till efter 3, när jag kom hem så såg jag att Daniel var helt klar nu med muren. 
Så fint han gjort, så himla himla grym!!

Sen åkte vi till kyrkogården & minneslunden dennna helg också, nu för att tända ljus för Marita & såklart för andra släktingar som inte finns med oss längre.

När vi kom hem blev det taco-kväll & sen kollade vi ringaren i Notre dam.
Mysig kväll! Godis för 10e dagen i rad. Behöver jag tala om hur jag mår?

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0