7 maj, torsdag

Imorse ställde vi klockan & vi var så trötta. Vid halv tio lämnade jag barnen på dagis & sen åkte jag & shoppa innan jobbet.
En sväng inne på Ikea & köpte lite smått & gott som växter, ljus, ramar & galgar haha.

Sen till rusta & köpa en till liten utematta till barnens matgrupp, en sväng på Intersport & systemet också.

Sen var det jobb 12-20.
När jag kom hem blev det digestive med ost & kokosbollar, MUUUMS.

JUST DET! Idag var en stor happening, vi upptäckte att Filippa har en lös tand. Eller mamma.
Filippa sa att hon fått en ny tand & jag sa nej det kan du inte ha fått. 
Då har det kommit en ny tand bakom en av dom framtänderna hon har nere. Mamma sa att det kan bli så & vi skulle känna om den framför var lös & det var den! Alltså sååååå stolt Filippa var när hon fick veta att hon har en lös tand, som hon längtat!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0