31 maj, söndag

Vilken helg vi haft, WOW!!!

Igår hade  vi över ett par grannar på korvgrillning & lite bubbel, klockren meny ju!
Vädret var super & vi hade en supertrevlig lunch som varade mellan 1 & 6!

Sen kom Stigberg, Emmilie & killarna & Dennis på grillkväll & det var kaos & stök med alla barn men så så härligt.
Sån himla bra dag & kväll!

Imorse vaknade jag av att Daniel ställt klockan, hörde hur han fixade & donade, det kändes som jag fyllde år, men det är ju ändå morsdag idag!

Sen väckte han mig & barnen & jag fick pannkakor & scones & superfina bubbelglas som jag nämnt att jag velat ha förr, superfina!! Sen en flaska champagne, så jag var supernöjd!

Vi har varit ute heeeela dagen.
Vi har rensat all ogräs i häcken & slappat i solen & gått promenad & bara haft en lugn & härlig dag.

En liten middag med Mia & Sam & mamma &
Pappa blev det också!

En jobbig vecka väntar me stress , press & många kvällar, ge mig fredag klockan 20.00!!! Kämpa kämpa hej hej!!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0