5 mars, torsdag

Idag har vi varit på Ikea med farmor & lunchat & köpt toppskiva till tv-bänken & annat smått & gott.

Sen åkte vi hem. Jag tänkte åka till Gränby & fixa annat men jag kände mig inte pigg redan när jag vaknade så åkte hem & la mig på soffan som ett stök.

Efter det gjorde jag gulaschsoppa som vi åt innan gymnastiken .
När vi kom hem gjorde jag pannkakor som vi åt sen var det läggdags för barnen.

Valles rädslor & oro fortsätter hela tiden & det är jobbigt att se han så ledsen.
Han säger att han vill flytta för det är så läskigt här.
Förstår ju att han inte inser vad han säger riktigt kanske men det är inte kul ändå att se han rädd & ledsen.

Ska sova nu & längtar tills imorn när klockan slår 4 & det officiellt blir fredagsmys!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0