17 mars, tisdag

Det finns inte mycket att skriva om tyvärr , det är jobb, hem & laga mat & sova.
Igår la jag mig typ halv nio & somnade ganska direkt.

Idag har jag jobbat. Lyssnade på presskonferensen om Corona viruset.
Jag blev lite panikslagen idag & hade rysningar av allt som sades.
Gymnasier & högskolor stänger igen nu & kör hemundervisning & vi får se om det blir stängning av förskolor & grundskolor.

Jag vet att viruset i sig inte är så farligt om man inte är i riskgrupp men det är
Otäckt allt det här runt om som blir.

Hämtade hem barnen & sen åkte vi me Daniel & slängde  glas.
Hem & gjorde mat & duschade med Filippa.

Vi kollar serier nu & jag ska nog sova snart.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0