15 mars, söndag

Idag har vi varit på väddö hos mormor & morfar i husvagnen, mamma & pappa var också där med husbilen .
Mammas kusin Kicki kom också & det var kul att träffa henne.

En lugn & mysig dag!
Jag har inte tagit några bilder tyvärr haha.

Vi var hemma vid 5 & då blev det en väldigt ostig pasta & det var så så gott!
Sen blev det brie & st agur, proppmätt för tredje dagen irad & kroppen mår inte bra av det vill jag lova, ändå trycker man i sig som om det vore det sista man åt haha.

Jag har någon lite jobbig känsla som ligger & gror i mig & kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Det är väl kanske lite det här med Corona viruset.

Känns som jag går & väntar på att vi ska bli instängd typ.
Konstig känsla som är svår att förklara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0