1 mars, söndag

Igår åkte vi till mamma & pappa till 12, vi åt lunch & sen började vi fixa för vår fest & vid halv 3 åkte mamma & pappa hem till oss med barnen.

Sen fixade vi ända tills gästerna började komma vid 6.
Alltså wow wow wow, vilka underbara härliga vänner vi har. Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på gårdagen. Alla härliga & underbara vänner.

Det var all in igår, kanske lite väl för min del & man drar typ 8 shotar haha. Men vad gör det om 100 år?!
Sjukt sjukt kul var det & idag har man mått som man förtjänat.

Egentligen inte så dåligt med illamående men så så trött & väääääldigt yr som jag numer blir om jag är såkallat bakis.

Daniel & jag städade lokalen imorse & jösses så det såg ut, usch alltså haha! Några timmar senare var vi klara.

Barnen kom vid halv 1 & då blev det pizza .
Förstår inte varför jag äter det när jag är bakis för det gör ju att man mår ännu sämre.
Jag vill egentligen har suuuuurt & fräsch mat.
Som att jag svepte en liter lemonad liksom & köpte 6 apelsiner. Kanske ska prova på de nästa gång jag är bakis ahah.

Vi har haft en supermyskväll ialla fall.
Öppnade alla presenter vi fått & wow så mycket fint & bra saker.

Sen åt vi tacos & sen har vi fikat & sen ätit glass & choklad & kollat film.

Nu tänkte jag checka ut för denna helg.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0