7 juni, söndag

Igår åkte vi till Mio & köpte nya lampor till sängborden & sen till mamma & pappa.
Pappa, Daniel & Ludde höll på med staketet till altanen.

Therese var också där & hon & Filippa planerade tårta & cupcakes till hennes kalas.

Jag gick ut på en promenad & sen tog jag en dusch & fixade mig.
Sen åkte mamma, jag & barnen & köpte en present & sen mat.

Sen var det dags för Thereses 30årsfest, supertrevlig kväll & natt!

Idag har pappa & Daniel fortsatt med staketet & sen kom
Therese Frans & Martin & grillade korv & lekte, superdupermysigt!!!

Vi var hemma vid 5 & sen kom Emelie & hon & Daniel åkte till stugan för att klippa gräs.
Så gulligt av henne att åka me brorsan!

Barnen lekte ute ett tag & sen när dom la sig gjorde jag middag till mig själv, bruschetta & sötpotatispommes, mmmmmums!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0