3 juni, onsdag

Igår jobbade jag kväll & efter jobbet gick jag & Therese en långpromenad i solen i vår fina stad. Alltså wow så fint det är.
Så härligt att få träffa sin bästa vän & prata om allt här i livet.

Imorse lämnade jag barnen på dagis vid halv sju. Inte vanligt att jag lämnar så tidigt.
Sen jobbade jag 7.30-12 & vi la ihop alla typ 50 tårtor vi ska garnera imorn till Studentfirarna & även göra över 100 bufféer & vi hann preppa massor!

Efter jobbet handlade jag & lunchade med kristin sen åkte jag & hämtade barnen.

Sen har vi haft en lugn eftermiddag.
Barnen fick cykla på stora vägen som dom tjatat om & jag passade på att knycka lite syrener, eller ja om jag ska vara ärlig så var det meningen med cykelturen haha.

Det gick bra & var lite mysigt!

Den gjorde jag middag, barnen fick panerad kolja med mos & dill & citronsås & jag lyxade till det med torskrygg & sallad med riven parmesan, sååå gott!

Barnen leker ute hela tiden i denna här superfina sommaren! Så underbart att se alla barn springa ute & leka,

Jag har hunnit bädda rent & fixat med tvätt & fått lite gjort så jag är nöjd.
En dusch har jag tagit & ätit lite hallon, snacks & gjort lite juice så snart är jag redo att sova.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0