25 juni, torsdag

Idag har vi haft tjejerna Englund här.
Så mysigt & alldeles för varmt.
Barnen har mest velat va inne & jag förstår dom.. 
Men en fin dag fick vi ihop ialla fall.

Sen var det dags för mig att fräscha till mig, det har varit osminkat & myskläder i en vecka men ikväll åkte nya klänningen på & sminket då det nalkades tjejkväll.

Jag började med att småshoppa lite saker som ska med upp till stugan & sen åkte jag hem till Therese.

Vid halv 7 mötte vi upp Jennifer& Emmilie på Åkanten för middag. 
Så så mysigt. 
Där satt vi i någon timme sen köpte vi glass & promenerade genom Uppsala, alltså hur fin stad bor vi inte i?

Therese & jag avslutade kvällen med att handla mat ihop, sån lyx!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0