15 juni, måndag

Idag jobbade jag som sagt till 10 sen åkte jag till mamma & pappa där barnen var.
Mormor & morfar var också där & vi åt lunch innan vi åkte in till stan.

Vi var i Pelle Svanslös parken & sen blev det en sväng ner på stan för att äta glass vid ån .
Sen fick barnen gå till Åhléns & välja leksaker.
Så nöjda barn!

Efter det åkte vi till mamma & pappa igen & tog det lugnt innan det var dags för att åka till Pinchos, Filippa önskade middag på Pinchos på hennes dag.

Det var jag, Daniel , barnen, mamma, pappa & Mia, Vi åt massa gott & blev proppmätta & mamma sa till personalen att Filippa följde år & dom kom in med efterrätter & typ stora tomtebloss, men Filippa blev lite generad hihi.

Filippa var nöjd med sin dag & den har varit så mysig.

Jag har kollat mycket  bilder & är så fascinerad att den där lilla tjejen som kom för 6 år sen nu är så stor. Jag är så stolt att se henne växa & bli så stor, bästa bästa tjejen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0