14 juni, söndag

Helgen har gått så fort & den har varit så så bra!
I fredags var barnen & jag hemma & jag bakade cookies som Filippa ville ha till sitt kalas idag.
Sen åkte vi & köpte skor & sen hade vi världens grymmaste kväll hemma hos Sohlberg.

Solen lös & det var 27 grader, vi åt libanesisk mat & lyssnade på orientalisk musik, det kändes som vi var utomlands, wow vilken kväll!

Igår jobbade jag & var inte alls så pigg...
Men de var bara köra på!
Efter jobbet hämtade Therese & Martin mig & vi hämtade upp Daniel som var hos Sohlberg.

Sen var det dags för 30årsfest hos Emmilie & danne.
Så trevlig kväll & så god mat & massa roliga nya lekar.

Vid 2 somnade vi inatt & idag är vi lite trötta.
Men det är strunt samma för idag ska vi ha kalas för vår tjej som fyller 6 år imorn. GALET!
Solen skiner & vi ska fira Filippa idag, längtar!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0