4 juli, lördag

Igår rullade vi hemifrån klockan 9 mot stugan.
Vi var framm halv ett tror jag & strax därefter kom
Mia & Sam.

Vi fikade lite & sen åkte jag & Mia & barnen & handlade all mat till helgen.

Daniel & Sam fick igång vattnet & sen skruvade Mia ihop våra hyllor till altanen& jag piffade & fixade happy hour & middag.

På kvällen var det sjukt mycket knott så vi gick in lillstugan & drack vin & åt chips & dipp. Sen började det regna & blev lite mörkt så vi tände ljus, så så mysigt.

Idag har jag röjt i vår stuga, äntligen lite städat.
Daniel sätter upp belysning på altanen & idag ska vi bara äta & dricka gott.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0