22 juli, onsdag

Idag åkte familjen Englund efter mysiga dagar hos oss.
Vi packade också ihop & vid 2 åkte vi från stugan mot Järvsö för fika på Järvsö gårdsbageri.

En mysig fika i solen med mina älsklingar innan bilen rullade mot mamma & pappa & grillkväll.
Mormor & morfar var också där & det var så kul & härligt att få träffa dom.

Vi är vana att umgås mycket men pga Coronan har det ju blivit annat i år.

Barnen blev kvar hos mamma & pappa efter lite velande men tillslut ville dom sova kvar.

Jag & Daniel åkte hem & packade in allt & sen började jag tvätta.
Fjärde maskinen igång nu & som jag längtat till att komma hem & tvätta & packa upp.

Vi har tänt massa ljus & kollar serie hela kvällen & natten. Så myspys!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0