3 januari, fredag

Igår jobbade jag 5-9, inventering , YEEEAY...
Efter jobbet handlade jag & sen åkte jag till kristin för en härlig långpromenad.

Efter det åkte jag hem, kom hem & kände mig låg, inte alls pigg.
Så jag städade som alltid & sen la jag mig & alla var chockade. Jag vilade typ 40 minuter.

Sen kom familjen Englund hit. Så mysigt att ses det var senast i somras.
Barnen röjde & vi umgicks & hade det trevligt.

Idag jobbade jag 6 till halv 3, fick gå tidigare då det var så lugnt, det är sån lyx!
När jag kom hem tog jag en kokhet dusch. Jag har frusit hela dagen & gått med dubbla Jackor.

Sen kunde fredagsmyset börja, falafel tacos typ blev det& sen film & serier.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0