27 januari, måndag

Idag jobbade jag till klockan 10 & sen åkte jag till kristin, en pw på 8 km, så härligt!
Sen blev det god lunch med avokado på rågbröd med pocherat ägg, vår nya lunch, så enkelt & gott!

Sen hämtade jag barnen vid halv två.
När vi kom hem somnade jag & Valle. Jag sov bara
Typ 20 minuter men jösses så det behövdes.
Sen har jag tvättat 4 maskiner tvätt & gjort tacos, så lyxigt en måndag, kändes nästan som det var helg igen haha.

En lugn & mysig kväll hemma har vi haft.

Vi har börjat checka av lite för festerna, eller ja vi pratar om vad vi ska checka av haha.
Men det känns så kul med båda festerna!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0