23 januari, torsdag

Dagarna rullar på & jag har inte kul alls att skriva. Dagarna har bestått av jobb & väntan på bil på verkstad & massa pusslande av bilar.
Tur vi har mamma & pappa som alltid ställer upp & löser det så vi kan få hjälp ❤️
Vi alla sov där i tisdags, det var supermysigt.

Igår var jag & barnen hem till
Farmor & det var en väldigt glad farmor , hennes tumörer är borta. Alltså sån härlig nyheter då det känns som det är så mycket skit som hänt sista halvåret.


Imorse hämtade jag & barnen bilen & pappa hjälpte mig med bilbyte.
Sen åkte vi hem & dansa & sjöng till nya frost-låtarna. Alltså jag vilse frost 2 på bio igen, vi måste göra det!

Jag tänkte städa idag & fixa här hemma men nej icke , ingen ork alls till det idag.
Har just tagit en varm dusch & smörjt in mig med BUS.

Vi gjorde go lunch, laxfilé med potatismos & panerad kolja till Filippa.
Snart laddar vi för ärtsoppa & pannkaka innan gymnastiken ikväll!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0