15 januari, onsdag

Idag fyller världens bästa mamma år, grattis till dig!

Jobb idag, härlig dag på jobbet, en lugn dag med kollegorna & alltför mycket skratt, älskade kollegor alltså!

Pappa hämtade barnen idag för jag & Daniel skulle på möte på Filippas blivande skola.
Jag tycker det här med skola känns så stort att jag nästan tycker det är jobbigt, vet inte varför.
Men min dotter, hon är liksom så stor nu att hon ska börja lära sig matematik?
Ojojoj men såhär kommer det väl kännas om att i fortsättningen.

Efter mötet åkte vi & firade mamma där släkten var, supermys! Smörgåstårta & lyx tårta som Therese gjort!

Bra onsdag & bra start på långhelg!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0