10 januari, fredag

Idag ville Filippa till dagis så vi körde dit henne några timmar så Valle & jag var hemma & tog det lugnt .

Eller jag plockade ner all jul förutom julgranen & julgardinerna, jag kan inte, jag vill inte!!!
Så det får vara kvar ett tag....

Sen bäddade jag rent sen mest myst bara.
Valle var lite varm imorse men Inge feber sen imorse & pigg.

Vi hämtade Filippa vid 2 & sen åkte vi till mamma & pappa för middag.
En mysig fredag i lövstalöt .

Det blev även en iskall promenad på kvällen, jag älskar verkligen att promenera med podd i öronen.
Om man ändå bodde där det är belyst på vägarna...

Vi var hemma efter 9 & då tog jag en dusch.
Vi väntar på Daniel sen ska vi sova, längtar till att krypa ner nyduschad i en renbäddad säng, bästa känslan!

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0