9 februari, söndag

Imorse åt vi frukost & sen åkte vi direkt till breidagård för att städa, jag , Daniel & barnen.
Två timmar tog det sen var det ur världen.

Sen har vi haft en slappardag.
Vi har varit sega, det är ju så att det blir ett jobb att fixa sånt här, party för 40 personer det blir mer än man tror.

Valle blev ju sjuk igår, han hade 38,3 igår ikväll & sen på eftermiddagen kom febern tillbaka så han har haft 39 hela eftermiddagen & kvällen.

Han fick i sig lite middag ialla fall vilket kändes skönt.

Mysig kväll & jag har sovit i soffan sista timmen.
Jag tänkte att det skulle bli skönt att vara vaken länge då jag inte behöver börja jobba 6 imorn då jag ska vabba men nej går & lägger mig ändå i tid.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0