6 februari, torsdag

Barnen vaknade tidigt imorse, halv sju, jag som ville sova till typ 8 haha. Men ändå skönt att bara kunna ligga & dra sig i sängen utan att stressa upp.

Vi åt frukost & sen började jag städa typ.
Jag har verkligen storstädat, tvättat & bäddat rent, torkat golv i alla rum utom barnens, torkat skåp & ja verkligen storstädat. 

När jag var klar var jag helt slutkörd...
Då la jag mig i soffan i 2 timmar innan det var dags att börja med pannkaksmiddagen & gymnastik.

Efter gympan mötte vi mamma& pappa vid breidagård där vi ska ha vår 30årsfirande på lördag.
Vi kollade lite saker & ställde i ordning lite bord & så.

När vi kom hem blev det kvällsmacka i soffan.

Jag är så dålig på att fota nu förtiden så det här har jag att bjuda på, min roliga frukost med hempressad apelsinjuice.


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0