24 februari, måndag

Jag var så så trött imorse & hade kunnat sova läääänge men barnen ville upp så vid halv nio gick vi upp.

Dom var ivriga & ville ha sina presenter från London  direkt!
Dom blev så så glada & jag var ivrig att ge dom.
Valle fick massa fina sommarkläder & en Dumbokudde från Disney store & Filippa fick en stor Elsa, fin handväska, Sandaler & Diadem & annat smått & gott.

Vi åt frukost & sen åkte vi & handla mat då det var tomt på mat här hemma...

När vi var hemma igen blev det lunch & sen ut i solen för lek & bara njuta av solen.
Det är hemskt att erkänna men jag hatar verkligen att vara ute...
Japp så hemskt är det. MEN barnen är duktiga att påminna mig om att det är fint
Väder & sol & att då går man ut. Så sant & så kloka.

Även om det idag var min kära Therese som pushade lite.... hehe.

Jag har även hunnit tvätta 6 maskiner tvätt & kanske tagit hand om 1/4 del.
Även bäddat rent & tagit mig en dusch så jag är riktigt nöjd med dagen.

Jag gjorde även 2 middagar.
En till mig & Daniel med kolja & massa gott & köttfärssås & spaghetti till barnen.
Med facit i hand vet jag inte varför jag gjorde 2 maträtter när barnen älskar fisk? Men det var ju massa grönsaker så måste vart det jag tänkte
På..

En bra ledig dag ialla fall.
Äntligen hemma med mina hjärtan.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0