21 februari, fredag

Imorse vaknade jag 5, kunde inte somna om. Tänkte att jag inte kan vakna så tidigt så halvsov till typ 6-7. Tjejerna som länge, typ till halv nio, sen gav jag upp & sminkade mig & då vaknade dom.

Dagen har bestått av frukost på caféet här bredvid & sen gick vi på stan & tog vätskepaus & gick på afternoon Tea.

Efter det blev det shopping på primark igen.
Nu har jag köpt massa fint till barnen & till Daniel så jag känner mig nöjd.

Vi var hemma vid 6 & vi köpte med bubbel upp till Rebecca men hon gick & tränade & jag & kristin år choklad & drack bubbel & kollade på film under tiden.

Rebecca var tillbaka efter 9 & sen fixade hon sig snabbt sen blev det bara middag här i krokarna på ett italienskt ställe, så så gott.
Vi åt middag efter 22 & det har nog aldrig hänt.

Vi var så så trötta så vi gick hem efter & nu ska vi sova.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0