2 februari, söndag

Idag har det varit full rulle men så härlig dag.
Vi gick upp ganska tidigt hos Fabbe & Bella. Gjorde oss redo & åkte mot Uppsala.
10.30 var vi inne på Busfabriken & där röjde vi i två timmar.
Barnen hade så kul & det var så kul att se.
Även vi vuxna hade lite kul haha.

Det blev lunch & sen åkte jag & Filippa på Ellens kalas.
Där var vi i någon timme & sen åkte vi hem.

Då var jag helt slut. Slängde mig på soffan ett tag sen fixade jag middag & sen duschade barnen & sen hade vi lite myskväll innan det var sängdags.
Popcorn blev det!

När barnen somnade blev det serier & massa godis...

En helt toppen helg är över. Sån mysig helg.
Nu laddar vi om för ny vecka.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0