19 februari, onsdag


Dagen började med sovmorgon & mys i sängen med mina stora små hjärtan.
Vi åt frukost & sen packade jag till barnen & småstäda lite.

Vid 12 mötte vi Carolina, Alicia & Mila på Gränby, det blev strosa affärer & köpa present till ett kalas som Filippa ska på i helgen.

Sen blev det lunch på donken & sen bio. Vi såg frost 2 igen & det var det värt!
Jag var nog nästan mest taggad att se den igen, även om barnen veeeeeerkligen ville se igen. Den är ju så så braaaa! 

Superdupermysig dag med Carolina & tjejerna, så glad att ha en sån fin vän. Ha haft mammaledigheten ihop & många roliga minnen & stunder & sen kunna lyxa såhär med lediga dagar ibland, UNDERBART!

Sen åkte vi till lövstalöt. Lämnade barnen där med massa packning.
Dom har sån lyx att ha en mormor som bara känner för att lyxa med dom & låta dom få lite sportlov.
Hon ville liksom ha dom hemma torsdag & fredag, så himla fint.

Barnen var så taggade på att vara där nu när jag åker. Daniel åker dit imorn också.
Så dom går det ingen nöd på.

Det var mest jobbigt för mig att säga hejdå ikväll. Vi ses inte förrän söndag natt vid 2 typ när jag får pussa på dom. Sen får jag hämta dom vid 13 tiden först på måndagen.
Men det kommer gå bra.... för mig .

När jag kom hem hade Daniel tänt massa ljus & köpt bubbel. Han sa att vi skulle fira min minisemester & London resa, hur fint?

Jag tror jag fått med allt så ska sova nu.
Är sååååå taggad!!! 4.00 ringer klockan & 7.05 går flyget!!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0