13 februari, torsdag

Igår var jag hemma & vabbade med Valle & Filippa ville till dagis en stund.
Jag & Valle gick en promenad med Sanna & Rasmus i regnet sen mös vi i soffan.
Valle hade feber igår också.

Daniel kom hem vid halv 3 & jag åkte vid 3 till jobbet.

Idag har vi varit hos Kristin hela dagen, vi har promenerat & tagit det lugnt.
Idag har Valle varit feberfri.

Valle är i någon jobbig period nu, mest för han själv.
Han är så rädd för allt. Han vill knappt gå på toa själv, han är jätterädd för mörker.
Han är ledsen varje kväll när han ska sova för inte jag ska sova samtidigt.

Han har i nästan 2 veckors tid varit ledsen varje dag, flera ggr om dagen & sagt att han är rädd för att dö. Om man frågar varför säger han för hans låtsaskompis är död.... 

Han har också varit ledsen & trott att någon ska komma & ta honom & han har vaknat & skrikit att polisen kastat han i vattnet.

Ja det är mycket som pågår i hans värld nu & det är lite sorgligt att se.
Det har ju hänt lite saker kring oss sista tiden som dom förstått & varit med om.
Hoppas det vänder snart.

Det var gymnastik & sen hem för kvällsmacka & sen fick familjen sina små presenter.
Ja det är ju alla hjärtans dag imorn & Daniel har match.

Jag ville köpa något till banren för så är jag uppväxt, fina mysiga minnen & jag för dom gärna vidare.

Nej nu måste jag sova!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0