28 december, måndag

Idag jobbade jag till 10, sen handlade jag på jobbet & sen åkte jag till Gränby & hämtade ut sista kudden.

När jag kom hem vid 12 åt vi lunch, sen skickade jag iväg Daniel på grabbkväll.
Det behövdes haha...

Så jag  har städat lite & sen gjorde jag lasagne & tog ett glas vin.
Gjorde en sallad till maten & det är inte vanligt, brukar knappt gilla det men blev så sugen idag & jösses vilken pangmiddag det blev.

Sen kollade jag & barnen film & åt jordgubbar & vindruvor.
Barnen ligger i våra sängar nu, ska bli så mysigt att somna ihop snart.
Har gjort det flera nötter nu & jag älskart.
Är så trött & försöker hålla mig vaken men det går inte så jag ska krypa ner i sängen snart.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0