22 december, tisdag

Igår jobbade jag 9-19 & sen hem & sov i princip.
Jag hann pussa på barnen & kramas då dom va vakna när jag kom hem.

Idag har jag jobbat dag & jäklar vad med folk det är, det är så kul!
Jag gick på 5 dagars ledighet klockan 16 & när jag kom hem var svärmor här hemma med barnen.
Hon kunde ha dom idag & dom fick jullov en dag tidigare.

Daniel serverade falukorv & makaroner med rött vin medans jag fixade lite med julklappar.

Sen har vi fikat, barnen & Mia hade gjort en kladdkaka.
Så fika & lite kvällsmys.

Daniel & jag kollade en julfilm & sen skulle jag se en själv & somnade såklart...
Blir så trött på mig själv att jag somnar men jag kan ju inte hjälpa det... 

Nu väntar 5 dagar ledigt & julen är så välkommen även om den är annorlunda i år.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0