27 augusti, torsdag

Imorse lämnade vi Filippa på skolan & sen gick jag & Valle ut en promenad, så härligt väder & man känner att hösten är på ingång i luften. 

Sen har vi haft en lugn dag, mys i soffan & lite plock & sen en sväng till Ikea för att köpa en lampa jag velat ha så länge! Såg att det fanns några kvar & jag tog den näst sista!

Vid 2 hämtade vi hem Filippa & sen var barnen ute & lekte.
Jag fixade mig & sen kom mormor & morfar förbi & även mamma & pappa som skulle vara med barnen medans vi åkte intill stan.

Vi mötte upp Bella & Fabian för middag på Lillys, jösses så mycket gott att äta.
Proppmätta rullade vi därifrån & vidare för ett glas på Åkanten.

Supermysig torsdag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0