26 augusti, onsdag

Igår lämnade jag barnen på skola & dagis sen hem & gick en promenad med en podd i solen.
Hem & åt & sminkade mig & åkte & jobba.
Efter jobbet storhandlade jag!

Imorse lämnade vi Filippa på skolan & sen åkte jag & Valle & hämtade upp farmor.
Farmor handlade mat & jag köpte lite småsaker på Rusta & sen beställde vi en sänggavel till Valle från Mio.

Sen köpte vi med lunch & åkte till farmor, Valle fick välja & det blev chop chop .
Där hemma myste vi & sen ville Valle bada.

Vi fick veta att Alicia hade brutit armen så vi åkte dit med lite kuckelimuck-medicin!

Sen hade vi en lugn eftermiddag & kväll.
Barnen lekte & jag tvättade. 
Kvällen bjöd på promenad & jösses så fint det är nu när solen går ner över åkrarna. 

Nu serier & ljus!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0