2 augusti, söndag

Idag vaknade jag vid 8 & låg & drog mig i sängen till kvart i nio sen tog jag mig ut på en varm & kvav promenad med favoritpodden i öronen.

Sen blev det lite tvätt & trix hemma & lunch innan vi åkte till Gränby.
Jag köpte linnen & kjol till mig själv & sen mötte vi mamma & pappa & åkte till Ekbolanda.

Kristin har premiär av hennes gårdsbutik & café & vilken succé. Så så kul att se!

Vi var kvar tills alla åkt & vi gjorde middag & öppnade en bubbel & firade succén.
Nu är vi påväg hem & jobbångesten för imorn är inte nådig  efter 6 veckor hemma.
Men men det är bara att bita i det sura äpplet när klockan ringer 4.40 imorn!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0