Fredagen

Igår hade vi en toppendag!
Det började med picknick & häng i skogen med mamma. Jag har inte varit nere i åsen sen jag gick lågstadiet tror jag , där jag sprungit & lekt sprang nu mina barn & lekte, så häftigt.

Sen var vi hos mamma en stund & sen åkte vi & handlade & sen till Kristin.

Vi hade en supermysig kväll.
Killarna handlade all mat & lagade middagen , det blev schnitzel, sååå gott!

Det var vi, Stigberg , Kristin & Dennis.
Vi fick se en kalvning också & det var så häftigt.
Barnen fick också åka traktor, så så bra kväll!

Jag ääääälskar Ekbolanda!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0