Lördagen den 28 september

Igår åkte vi & hälsade på Ludde på sjukhuset, han fick inte åka hem som dom först trodde så då kände jag att jag ville upp dit & hälsa på han & visa lite omtanke bara.

Efter en stund där så lämnade vi barnen med mamma & pappa & Sohlberg kom & hämtade oss & vi åkte till Stockholm.

Sen, sen började vår grymma dag & kväll!
Det började med bubbel-lunch sen gick jag & Carolina på stan & shoppade lite, för mig blev det bara en liten vas& en tröja, men oj så jag gillade mina småköp!

Grabbarna satte sig på Stureplan & drack drinkar haha!

Sen blev det en sväng till hotellet för ombyte & uppfräschning & sen lite bubbel på roof top bar innan vi skulle till Un poco.

Vi gick dit & det är en bit & det spööööööregnade, dessutom hela dagen.
Grabbarna åkte Voi & var helt dyngsura när dom kom in på restaurangen.

Sen var vi ju i mathimlen, alltså wooooooow!
Allt var så så gott! Maten var toppen & servicen också, helt klart ett nytt favoställe!

Efter middagen var vi proppmätta & tog oss till en bar för någon drink innan vi gick hem & la oss.
Imorse åt vi en brakfrukost innan vi rullade hemåt efter en toppenhelg i Stockholm med underbara vänner!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0