29 september, söndag

Vi var hos mamma. & pappa 11 idag & då blev det lyxfika med mammas äppelpaj & Therese magiska bakverk.
Stensson kom & jag tycker det är så mysigt att träffa dom, jag är ju uppväxt med dom.

Sen åkte mamma & pappa & hämtade Ludde, han fick komma hem idag, så nu hoppas vi han snart är helt återställd ❤️

Jag & mitt crew gick på bio & såg Toy story 4, hela familjen första gången på bio, så mysigt!
Valle somnade dock haha.

Efter bion åkte vi till Ränäs till Bellas föräldrar där dom var & hade köpt en matta åt mig, det är kärlek & vänskap det haha!

Sen åkte vi hem & åt pizza & barnen somnade & vi la ut nya mattan, alltså jag är käääääär i min matta.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0