27 september, fredag

Idag har jag jobbat hela dagen, vilka fantastiska kollegor jag har, jag vet att jag tjatar men jag tror ingen förstår.

Hämtade hem barnen & hade fredagsmys. Daniel har match i Waxholm så vi myser ensamma.
Vi åt lite nudlar & kyckling från chop chop & sushi, barnen älskart, jag me!

Valle somnade typ direkt efter maten & när han vaknade innan idol så somnade Filippa, hon som sett fram mot det.

Kvällen har varit supermysig, jag liksom bara myser & njuter av att vara med barnen, dom är liksom min trygghet.

Det har ju varit en lite jobbig vecka med tunga besked, farmor har fått konstaterat att hon har cancer & Ludde är inlagd på infektionsavdelningen sen tisdags pga riktigt dumma bakterier.
Jag förstod först idag det stora allvaret tror jag & det var jobbigt.

Men nu verkar det vara under kontroll & vi hoppas det fortsätter så.
Man inser liksom hur skört livet är när såna här saker händer. 
Man ska vara rädda om varandra & värna om varandra.

Den där jävla cancern har ju attackerat 2 familjemedlemmar inpå loppet av 3 månader, USCH FY FAN!!
Bara att hålla tummar nu❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0