28 oktober, måndag

Idag vabbade jag, Filippas ögoninflammation ger sig inte & sen har hon varit helt utslagen under dagen & sagt att hon haft jätteont i magen. Så hon kved sig. Blev väldigt orolig & tänkte att om de inte ger sig innan eftermiddagen får jag åka in till akuten.

Men sen så kräktes hon & direkt efter sa hon att nu gör det inte ont i magen längre, sån lättnad! Sen var hon nästan helt återställd.

Jag bjöd över mamma, pappa & farmor på middag, det blev älgfärsbiffar med potatismos & gräddsås; väldigt gott om man får säga det själv.
Sen go fika såklart! En mysig start på veckan.

Sen åkte dom hem & Daniel på träning & barnen somnade så jag har kollat massa olika program & fortsatt fika.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0