27 oktober, söndag

Idag fick vi sovmorgon när vi ställde om klockan, så skönt! Jag gick upp & gjorde fattiga riddare & gräddade crossainter, en riktig sockerchock till frukost men ack så gott!


En lugn förmiddag & sen åkte vi & handlade lite & sen hem & gjorde tacopaj & sen var vi ute & röjde lite på tomten.

Vid 3 kom Therese hit, bakproffset! 
Barnen gjorde finliret med Therese & jag gjorde kladdkaka & chokladbollar.

Sen grillade vi & fortsatte bakningen , så mysig & stökig eftermiddag
Sen var det dags för lus-schamponering IGEN!
Japp Daniel såg en stor lus krypa i valles huvud & det visade sig att Valle. Daniel & Filippa hade en del. Jag har inte ens kollat mitt hår men vi alla gjorde kuren, alltså kan det räcka nu?!?

Filippa har åkt på en riktig ögoninflammation också, det kladdar hela tiden så man får torka & torka.
Snälla dagis-åkommor håll er borta! Känns som vi får allt man kan få!

En lugn myskväll ialla fall.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0