2 oktober, onsdag

En bra dag på jobbet med Kristin hela dagen! Vi är inte bortskämda med att jobba ihop, men idag hade vi den turen!

Efter jobbet åkte jag & köpte fodrat regnställ till Valle & sen hem & gjorde middag, fjäll regnbåge med potatismos, dill& citron sås, ärtor & morötter, fööööör gott!

Vi har tänt massa ljus & även en brasa ikväll, det börjar bli lite ruggigt nu. 
Sen åt vi popcorn & kollade film & barnen somnade i soffan innan 8.

En ganska jobbig kväll annars, jag tänker mycket på farmor & Marita som båda kämpar mot den där vidriga cancern.

Jag har knappt haft någon i min närhet med cancer & inom loppet av 3 månader har 2 nära familjemedlemmar det, det är ringer jävla vidrigt & jag får så ont i magen av att höra allt jobbigt & även en del tårar som rinner.
Äckliga jävla cancer!!!!!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0