11 oktober, fredag

Idag jobbade jag hela dagen& det blev ytterligare en tung dag med jobbiga besked.
Det har varit en hel del nu sista veckorna så man är ganska matt av alla tårar som fallit & alla känslor & all oro gör en helt trött mental .

Men efter jobbiga besked idag på jobbet så vart det tungt & jag blev ledsen.
Så skönt med fina kollegor som man kan dela allt med.

Jag hämtade hem barnen ialla fall & sen åkte vi nästan i stort sett & lämnade Daniel på samlingen/

Barnen & jag mötte Bella, Emma & killarna & sen åt vi middag i ishallen, barnen åt pizza & vi räkmacka & bubbel, som dom hockeyfruar vi är.

Matchen var riktigt bra & spännande & hallsta var klart bättre & dom vann tillslut i förlängningen.
Valle somnade innan 3e perioden & sov resten av matchen.

Nu är vi påväg hem & jag längtar till att ta av mig kläderna & sminket & få lägga mig i sängen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0