Min överraskningsfest

Herregud säger jag, vilken fredagkväll jag fick!
Jag trodde jag skulle äta middag med mamma & svärmor på aaltos i fredags.

Men när jag kommer dit så sitter alla mina fina älskade vänner.
Alltså jag blev ju såklart chockad av att se alla samlade. Wow alltså.
Det blev som en liten mini möhippa igen.

Tusen tusen tack mamma som kom på den här briljanta idén.
& tack alla ni som ville komma & överraska mig.
Jag har för många fina tjejer i mitt liv, det är något jag är så så tacksam för.

Vi åt en trerätters & drack massa bubbel på aaltos.
Även pappa & ludde kom & var med oss & vi hade
Så jäkla kul.

Sen blev det väl en liten barrunda kan man säga & sedan avslutades det med att vi dansa på mjesto.
Tack tack taaaaaaaack för den här helgen. Känner mig så bortskämd ❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0