Julen är här

Imorse kunde vi inte hålla oss mer, barnen & jag tog fram julen.
Det var julmusik & så så mycket mys att få ta fram allt. Nu återstår endast den stora granen men den åker alltid upp på lucia, det är vår nya egna tradition.

Annars så har dagen varit ganska jobbig. Jag är så så låg & deppig & ledsen mellanåt.
Barnen märker av det såklart..

Mamma & pappa kom med chop chop & massa bus & röj innan barnen skulle sova.

Jag ska sova nu, tog på mig att jobba extra imorn, vad gör man inte för sina kollegor liksom.
Känns också skönt att vara på jobbet & ha fullt ull & inte behöva gå med alla tankar som snurrar här hemma hela tiden .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0