6 november, onsdag

Idag var vi hos mamma till 12, vi hann med tacolunch innan vi åkte till stan.
Jag ville bara strosa omkring lite på stan & försöka hitta något fint till helgen & en vas jag suktat efter men den var slut så jag beställer den istället.

Sen var vi till läkaren med Valle, fortsätter fortfarande leta efter svar om Valles blod i anföringen. Sen han var nyfödd har dom kollat försökt förstå. Eller ja dom har ju "tagit bort " det 3 gånger men det kommer tillbaka.
Alla prover är bra, fina & normala så det är inget farligt, men ändå inget som
Ska vara så heller så man vill ju veta vad det är .

Läkaren jag träffat senaste gångerna är så otroligt dryg, riktig översittare som tror jag är helt dum i huvudet. Tack & lov ska han sluta så lär få någon bättre nu.

Sen åkte vi hem & hade taco-kväll, som jag längtat! Även popcorn & godis åkte fram sen.
Det är ju lillördag & vi är lediga imorn också & Daniel har aldrig fredagsmys med oss så vi gick all in!

Barnen somnade efter 8 & då greys maraton hela kvällen, drömkväll.

Nu ska jag sova & min hals gör såååå ont, hoppas vakna med bättre hals imorn.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0