21 november, torsdag

Igår var jag till tandläkaren med Valle. Han har så duktig & så söt när han svarade på frågorna.
Han ljög självmant vid vissa frågor med 90% stämde haha! Så söt!

Sen lämnade jag även han på dagis.
Åkte hem & tog mig ut på en långpromenad med podd i öronen, så så så skönt.

När jag kom hem ringde dom från dagis, Filippa var inte bra i magen så jag hämtade barnen vid halvt tolv.

Det blev en lugn dag hemma & sen möttes jag & Daniel upp för att byta bil & så jag kunde åka till jobbet & jobba kväll.

Efter jobbet handlade jag & sen kom jag hem till en brasa, så mysigt.

Idag har vi varit lediga. Jag har städat & tvättat & sen har vi myst.
Pappa kom hit på middag , ärtsoppa & pannkaka.

Jag har greys-maraton & har tagit på lite BUS & känner mig så redo för helg , trots att det är jobbhelg. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0