16 november, lördag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I fredags slutade jag 12, jag åt lunch & hämtade barnen vid 13 & sen åkte vi hem & åt lite lyxigare mellis, salami , ost & Oliver.

Sen åt vi laxfilé till middag med dill & citronsås, ääälskar!

Sen blev det flera mysiga julfilmer & lite gott.
Perfekt fredagsmys om pappan varit hemma men han hade match.

Imorse åkte vi till Norrtälje.
Vi har hjälpt mia & Sam att flytta till deras huuuuus.
Jag har inte gjort någon nytta alls. Mest legat på soffan & vilat pga den vidriga huvudvärken jag haft i kanske en månad nu.
Det pulserar & är ett stort tryck i huvudet väääldigt många gånger om dagen.
Så nu måste jag kolla upp detta, jag har ju aldrig annars huvudvärk.

Barnen & jag åkte hem vid 7, vi skulle sova kvar men kände att det var lättare för alla att köra på me allt utan oss där.

Så när vi kom hem tog vi på oss morgonrockar & har kollat julfilm.
När barnen somnade satte jag på Greys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0