11 november, måndag

Imorse åkte jag till jobbet & det var tungt pga väldigt dålig sömn.
Precis när jag kom dit skrev Daniel att Filippa var dålig så jag åkte hem direkt & vabba.
Kändes som jag behövde åka hem plus att jag bara skulle jobba 4 timmar.

När jag kom hem däckade jag, sov nästan i 3 timmar, väldigt välbehövligt.

En lugn dag hemma bara & jag har känt mig så så låg & gråtit till & från när barnen ställer frågor om Marita & farmor & jag försöker svara så gott jag kan.

Jag har även frusit konstant, gått i flanellpyjamas & morgonrock & legat under filt.

Vid 4 kom mormor & morfar på middag, det blev pasta & chokladkaka som jag & barnen bakat.

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0