Valborg

Barnen & jag vaknade tidigt i vanlig ordning , typ 6, det är ljuset som väcker en haha!
Vår dag har bestått av massa vänner.

Vi var några timmar på Gränby & barnen fick leka & Valle fick shoppa på partyland till sitt kalas & välja ballonger alldeles själv & tallrikar & servetter , det mesta var såklart Greta gris.

Sen mötte vi Emmilie & killarna för lunch & mer lek innan vi åkte hemåt & handlade.

När vi kom hem sov jag en stund, jag var så trött.
Vid 5 åkte vi till familjen Stigberg för en härlig kväll.
Linn, Keith & Nova var också där, supertrevligt!
Alldeles för mycket gott & vi kom precis hem så nu ska jag sova. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0