31 maj, fredag

Igår var vi lediga, så skönt.
En lugn förmiddag & sen hem till mamma & pappa & Daniel hjälpte till att rensa hos dom, en hel container fyllde dom med gamla saker från garaget.

Sen åkte vi till Emmilie & Danne & grillade på kvällen & hade en mysig kväll.
Vi sov hos mamma & pappa sen då Daniel skulle iväg på svensexa imorse & jag skulle till jobbet.
Barnen fick vara med mormor & morfar & lyxa hela dagen medans jag slet på jobbet i all stress, haha skämt & sido vi har så sjuuuuukt mycket beställningar nu för tiden, galet!
Men också kul!

När jag slutade hämtade jag barnen hos mamma &
Pappa sen åkte vi hem.
Barnen lekte ute & sen åt vi, jag en räkmacka & barnen nudelwok.

Sen började fredagsmyset & lets dance finalen.
Supermysig kväll med barnen & jag tänkte krypa ner i sängen snart.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0