20 maj, måndag

Imorse lämnade jag barnen på dagis efter halv 7 & sen vidare till jobbet.
Til tolv jobbade jag & sen handlade jag mat & sen åkte till blomsterlandet för inspiration & planering av planteringen jag ska börja med i veckan.

Halv två hämtade jag barnen på dagis, jag passade på att fråga Valles fröknar om han är bråkig & så på dagis då det är mycket bråk hemma & göra allt tvärtom & för att provocera men hör & häpna så är han bland dom lugnaste & "snällaste", höll ju på att ramla av stolen haha!
Så ja det är väl bara att testa mammas gränser dagligen som han jobbar på haha.

När vi kom hem fixade jag mellis & sen kom Emma & Hailey, supermysig eftermiddag i den härliga sommarvärmen.

Jag passade på nu när Daniel var borta att göra pasta med ädelostsås som han inte gillar, jösses så gott! Hade i lite rostade kikärtor & sen sparris till det toppat med valnötter. Huuuur gott!?

Barnen & jag kollade film innan det var dags för kvällspromenad, barnen somnade såklart.
Dom som var så taggade på att åka & hämta Daniel, som dom längtat, men dom sov vidare haha.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0